Wolnut rebranding

De voorbije jaren groeide Wolnut sterk. Onze huisstijl en website evolueerde mee, maar we vonden het tijd om ook onze kleuren, logo, verpakkingen en look een update te geven.

Vanaf het begin stond het vast dat we de Wolnut rebranding (vernieuwing van onze stijl) pas op de wereld gingen loslaten als we er helemaal klaar voor waren en alle details juist zaten. De totale rebranding heeft dan ook enkele maanden geduurd. We zijn super tevreden met het resultaat en fijne reacties die we in het vroege stadium al mochten ontvangen.

We hebben gewerkt met de intentie om ons merk herkenbaar te houden. Het is de bedoeling dat iedereen zich nog steeds thuis voelt bij Wolnut en ons merk nog steeds herkent. Naast een fris nieuw lettertype voor ons logo hebben we een aantal visuele elementen toegevoegd.

Onze passie, de gedrevenheid voor onze producten, de liefde voor onze klanten en persoonlijke aanpak tonen we via het hartje. Dat Wolnut een online wolwinkel is en binnenkort ook een wolmerk zie je aan het garen in de letter O.

De rebranding deden we grondig. Van onze verpakkingen, patronen tot de verzenddozen. Niets ontsnapte aan een flinke opfrisbeurt. Natuurlijk moesten we ook heel wat nieuwe elementen bij creƫren. Zo komen er binnenkort heel wat nieuwe haak- en breipakketten aan en zullen de verschillende kwaliteiten in onze Wolnut garencollectie een eigen label nodig hebben.

Vind ons leuk op Facebook
Volg ons via Instagram

Een bericht gedeeld door Wolnut (@wolnutbe) op